210-6411675, 210-6458266

welcome@startyouup.gr

Μαυρομιχάλη 190 Αθήνα 11472

Συσκευασία προϊόντων. Έρωτας με την πρώτη ματιά!


Η Start You Up Greece αναλαμβάνει την πλήρη διαδικασία σχεδίασης εταιρικής ταυτότητας, branding, καθώς και την σχεδίαση του packaging προϊόντων. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στo :welcome@startyouup.gr

Ένα επιτυχημένο packaging design οφείλει να πληροί κάποιες βασικές προϋποθέσεις. Αρχικά να μπορεί να τραβήξει τον προσοχή του καταναλωτή είτε αυτός το συναντήσει σε ένα ράφι super market, είτε στα social media. Επίσης θα πρέπει να το διακρίνει κάποιου είδους μοναδικότητα, κάποιο χαρακτηριστικό που να το κάνει να ξεχωρίζει. Τέλος, θα πρέπει να είναι λειτουργικό, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Αναλύοντας τα παραπάνω, ένα προϊόν έχει στόχο να μπορεί να «κλέψει» τα βλέμματα από τους ανταγωνιστές του, ώστε να έχει την ευκαιρία να ξεχωρίσει. Εάν αυτό γίνει και ο καταναλωτής προχωρήσει σε αγορά, και φυσικά εφόσον το προϊόν λειτουργήσει και αποδώσει, τότε ο καταναλωτής θα επιστρέψει και θα ξανά αγοράσει το συγκεκριμένο είδος.


Την στιγμή της επιλογής προϊόντος όλοι μας βασιζόμαστε κατά ένα μεγάλο ποσοστό στην οπτική εικόνα της συσκευασίας. Μέσω της συσκευασίας η εταιρία παραγωγής προωθεί τον εαυτό της, με στόχο να χτίσει μια μόνιμη σχέση με το αγοραστικό κοινό. Ανάλογα με το κοινό στο οποίο στοχεύουμε, παίρνονται αποφάσεις που αφορούν την επιλογή των χρωμάτων, των γραμματοσειρών, και της γενικότερης αισθητικής της συσκευασίας που πρόκειται να σχεδιαστεί.

Μια λειτουργική και ιδιαίτερη συσκευασία, ανάλογα με το πώς είναι δομημένη, δημιουργεί μια πρώτη εντύπωση και για την τιμή του εκάστοτε προϊόντος. Βλέποντας την πραγματική τιμή του, υποσυνείδητα μέσα μας κάνουμε την συσχέτιση εάν το συγκεκριμένο προϊόν είναι «value for money».

Εκτός από τα χρώματα και τις γραμματοσειρές σε μια συσκευασία, σημαντικό ρόλο παίζουν και άλλοι παράγοντες, όπως το σχήμα ή το υλικό της συσκευασίας, τα ιδιαίτερα χαρτιά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μια ετικέτα για να αποδώσουν αξίες του προϊόντος (φυσικό, οικολογικό, premium, ακριβό, φθηνό) ακόμα και η ίδια η λειτουργικότητα ενός κουτιού για παράδειγμα.

Ενώ ζούμε σε μια εποχή που σε πολλούς τομείς ακολουθούμε την μόδα, μια συσκευασία πρέπει να παραμένει απλή και κατανοητή, πρέπει να είναι μόνιμη, για να χτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης με το αγοραστικό κοινό, για αυτό και δεν πρέπει να αλλάζει ανάλογα με τα trends που έρχονται και φεύγουν.

Συνοψίζοντας, ένα καλό packaging design χαρακτηρίζεται από την ικανότητα να μπορεί να τραβήξει τα βλέμματα, να είναι μοναδικό και φυσικά να λειτουργεί, γιατί η συσκευασία είναι το τελευταίο μέσο που μπορεί να πείσει τον καταναλωτή να προχωρήσει σε αγορά.

Διαβάστε επίσης:

Κωνσταντίνος Παυλίδης

Graphic Designer

www.startyouup.gr

+302106411675 +306973790219

Άλλα άρθρα

Απόσχιση κλάδου εταιρείας Ν. 4601/2019

Διαβάστε περισσότερα

Μερική διάσπαση εταιρείας

Διαβάστε περισσότερα

Μεταφορά φορολογικής κατοικίας στην Ελλάδα με απαλλαγή φόρου για το 50% του εισοδήματος για 7 έτη

Διαβάστε περισσότερα

Μείωση συντελεστή φορολογίας επιχειρήσεων 22% 2021

Διαβάστε περισσότερα

Νέα προγράμματα ΕΣΠΑ για τη δημιουργία e-shop

Διαβάστε περισσότερα

Νέα διαδικασία σύστασης ΙΚΕ Ιδιωτικής Κεφαλαιουχικής εταιρείας

Διαβάστε περισσότερα

Σχεδίαση Λογοτύπου Logo & εταιρικής ταυτότητας επιχείρησης

Διαβάστε περισσότερα

Κατασκευή eShop με το WooCommerce

Διαβάστε περισσότερα

Σύσταση ΝΕΠΑ ναυτιλιακής εταιρείας πλοίων αναψυχής

Διαβάστε περισσότερα

Setting up a Limited Liability Company in Greece

Διαβάστε περισσότερα

Live Streaming: Το μέλλον των συνεδρίων, εκθέσεων, events.

Διαβάστε περισσότερα

Ξεκινώντας μια νέα επιχείρηση!

Διαβάστε περισσότερα