Η Start You Up Greece αναλαμβάνει την πλήρη διαδικασία σχεδίασης εταιρικής ταυτότητας, branding, καθώς και την σχεδίαση του packaging προϊόντων. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στo :welcome@startyouup.gr
Ένα επιτυχημένο packaging design οφείλει να πληροί κάποιες βασικές προϋποθέσεις. Αρχικά να μπορεί να τραβήξει τον προσοχή του καταναλωτή είτε αυτός το συναντήσει σε ένα ράφι super market, είτε στα social media. Επίσης θα πρέπει να το διακρίνει κάποιου είδους μοναδικότητα, κάποιο χαρακτηριστικό που να το κάνει να ξεχωρίζει. Τέλος, θα πρέπει να είναι λειτουργικό, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Αναλύοντας τα παραπάνω, ένα προϊόν έχει στόχο να μπορεί να «κλέψει» τα βλέμματα από τους ανταγωνιστές του, ώστε να έχει την ευκαιρία να ξεχωρίσει. Εάν αυτό γίνει και ο καταναλωτής προχωρήσει σε αγορά, και φυσικά εφόσον το προϊόν λειτουργήσει και αποδώσει, τότε ο καταναλωτής θα επιστρέψει και θα ξανά αγοράσει το συγκεκριμένο είδος.
Την στιγμή της επιλογής προϊόντος όλοι μας βασιζόμαστε κατά ένα μεγάλο ποσοστό στην οπτική εικόνα της συσκευασίας. Μέσω της συσκευασίας η εταιρία παραγωγής προωθεί τον εαυτό της, με στόχο να χτίσει μια μόνιμη σχέση με το αγοραστικό κοινό. Ανάλογα με το κοινό στο οποίο στοχεύουμε, παίρνονται αποφάσεις που αφορούν την επιλογή των χρωμάτων, των γραμματοσειρών, και της γενικότερης αισθητικής της συσκευασίας που πρόκειται να σχεδιαστεί.
Μια λειτουργική και ιδιαίτερη συσκευασία, ανάλογα με το πώς είναι δομημένη, δημιουργεί μια πρώτη εντύπωση και για την τιμή του εκάστοτε προϊόντος. Βλέποντας την πραγματική τιμή του, υποσυνείδητα μέσα μας κάνουμε την συσχέτιση εάν το συγκεκριμένο προϊόν είναι «value for money».
Εκτός από τα χρώματα και τις γραμματοσειρές σε μια συσκευασία, σημαντικό ρόλο παίζουν και άλλοι παράγοντες, όπως το σχήμα ή το υλικό της συσκευασίας, τα ιδιαίτερα χαρτιά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μια ετικέτα για να αποδώσουν αξίες του προϊόντος (φυσικό, οικολογικό, premium, ακριβό, φθηνό) ακόμα και η ίδια η λειτουργικότητα ενός κουτιού για παράδειγμα.
Ενώ ζούμε σε μια εποχή που σε πολλούς τομείς ακολουθούμε την μόδα, μια συσκευασία πρέπει να παραμένει απλή και κατανοητή, πρέπει να είναι μόνιμη, για να χτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης με το αγοραστικό κοινό, για αυτό και δεν πρέπει να αλλάζει ανάλογα με τα trends που έρχονται και φεύγουν.
Συνοψίζοντας, ένα καλό packaging design χαρακτηρίζεται από την ικανότητα να μπορεί να τραβήξει τα βλέμματα, να είναι μοναδικό και φυσικά να λειτουργεί, γιατί η συσκευασία είναι το τελευταίο μέσο που μπορεί να πείσει τον καταναλωτή να προχωρήσει σε αγορά.
Διαβάστε επίσης:
Κωνσταντίνος Παυλίδης
Graphic Designer
+302106411675 +306973790219