Ολοένα και περισσότεροι εξετάζουν την πιθανότητα επένδυσης σε ένα franchise.
Είναι αλήθεια πως η οικονομική αβεβαιότητα και η αυξανόμενη ανεργία σε ηλικίες άνω των 45 οδηγεί στην εξέταση του ενδεχόμενου απόκτησης ενός franchise.
Τα πλεονεκτήματα είναι αρκετά, οι επιλογές επίσης.
Τα κριτήρια επιλογής είναι πολλά & είναι θέμα προσωπικής επιλογής.
Σε περίπτωση που έχετε ήδη αποφασίσει πως θα επενδύσετε, η Start You Up μπορεί να συνδράμει στο ξεκίνημα σας, προσφέροντας τις ακόλουθες υπηρεσίες:
1. Αρχικό - γενικό, νομικό - λογιστικό - φορολογικό consulting, το οποίο παρέχουμε δωρεάν σε όλους τους εν δυνάμει πελάτες μας. (Pre Launch). Δωρεάν παροχή.
2. Έναρξη - σύσταση επιχείρησης (εταιρείας).
3. Τήρηση λογιστηρίου & εσωτερικός έλεγχος (franchisees)
4. Έκδοση άδειας λειτουργίας Καταστήματος Υγειονομικού ενδιαφέροντος.
5. Λοιπές υπηρεσίες: Social Media Marketing, Κατασκευή ιστοσελίδας,Graphic Design.
Αναλυτική περιγραφή υπηρεσιών:
1. Pre Launch General, Legal, Financial, Tax, Planning Consulting:
- Αναλυτική περιγραφή των νομικών & φορολογικώνδιαφορών μεταξύ του συνόλου των ελληνικών εταιρικών τύπων, (προσωπικών επιχειρήσεων & κεφαλαιουχικών εταιρειών).
- Καταγραφή των συγκεκριμένων αναγκών των ενδιαφερόμενων. (Φορολογικό προφίλ, λοιπά υπαγόμενα σε φορολόγηση εισοδήματα, οικογενειακή κατάσταση, ενδεχόμενο μεταβίβασης - κληροδότησης εταιρικών μεριδίων ή και αυτούσιας επιχείρησης, θέματα πλειοψηφίας αποφάσεων & εκπροσώπησης, αστικής & ποινικής ευθύνης, πιθανότητα μετατροπής εταιρικής μορφής κ.α.).
- Αποφορολόγηση του ετήσιου business plan που παρέχει ο δικαιοπάροχος, σε επίπεδο επιχείρησης και εν συνεχεία φυσικών προσώπων (φορέων ατομικής επιχείρησης, μελών προσωπικών επιχειρήσεων, εταίρων & μετόχων κεφαλαιουχικών οντοτήτων).
- Εξαγωγή % καθαρού κέρδους (ROI, ROCE) σε επίπεδο επιχείρησης & φυσικών προσώπων, ανά εταιρικό τύπο, σύγκριση αυτού με εναλλακτικές μορφές επένδυσης.
- Υπολογισμός εισφορών ΕΦΚΑ. Παροχή εναλλακτικών προτάσεων.
- Υπολογισμός και ανάλυση κέντρων κόστους. Ειδική αναφορά στην λογιστική αντιμετώπιση εξοπλισμού υπό καθεστώς χρηματοδοτικής μίσθωσης (leasing), κόστους μισθοδοσίας, κόστους τόκων έναντι τραπεζικού δανεισμού, εγγυητικών επιστολών κ.α.
- Ανάλυση ειδικών θεμάτων, νομικής φύσεως. Π.χ: Έκδοση προνομιούχων μετοχών, έκδοση μετοχών υπέρ το άρτιο. μεταβίβαση, πώληση επιχείρησης.
- Ανάλυση ειδικών μορφών κεφαλαιοποίησης ανά εταιρικό τύπο. Εισφορές σε είδος, εξωκεφαλαιακές & εγγυητικές εισφορές.
- Ανάλυση ειδικών θεμάτων, γενικής φύσεως κατ’ απαίτηση του ενδιαφερόμενου. Χρηματοδότηση κρατική - ιδιωτική.
- Εταιρείες εξωτερικού: ανάλυση των εννοιών της φορολογικής κατοικίας & του παγκόσμιου εισοδήματος.
- Παράδοση πλήρους τεχνικής περιγραφής - προσφοράς - κοστολογίου, εντός maximum 48 ωρών από την πρώτη επικοινωνία.
2. Νομική, Φορολογική & Λειτουργική Έναρξη - σύσταση επιχείρησης:
- Σύνταξη εταιρικού - καταστατικού (ιδιωτικού ή συμβολαιογραφικού).
- Ηλεκτρονική σύσταση επιχειρήσεων μέσω e-ΥΜΣ.
- Συμβατική, χειρόγραφη σύσταση επιχειρήσεων.
- Προεγγραφή & εγγραφή σε επιμελητήρια και ειδικούς φορείς.
- Προεγγραφή & εγγραφή ΕΦΚΑ.
- Προέλεγχος και κατοχύρωση επωνυμίας & διακριτικού τίτλου.
- Έναρξη σε Δ.Ο.Υ.
- Έκδοση απαραιτήτων πιστοποιητικών - βεβαιώσεων:Πρωτοδικείου, ΓΕΜΗ, Νομαρχίας, επιμελητηρίων κλπ.
- Πληρωμή αντιτίμων εγγραφών, συνδρομών.
- Πρόσληψη υπαλλήλων. Ρύθμιση βαρδιών. Πρόγραμματισμός & υπολογισμός μισθοδοσίας & μηνιαίου προγράμματος. Έκδοση βιβιλιαρίων ασφαλισμένου& πιστοποιητικών υγείας.
- Αίτηση νέας παροχής ή μεταβίβασης υπάρχουσας, ηλεκτρικού ρεύματος ΔΕΔΗΕ.
- Υπογραφή σύμβασης παροχής ηλεκτροδότησης (σε πάροχο επιλογής του franchisee).
- Νομιμοποιήση σε τράπεζες. Έκδοση τραπεζικών λογαριασμών όψεως, μισθοδοσίας. Λήψη κωδικών POS.
- Επιλογή ασφαλιστικής εταιρείας. Αστικής ευθύνης, ασφάλισης ακινήτου & βελτιώσεων, εμπορεύματος, εργαζομένων, ζημιών κλπ.
- Επιλογή & διασύνδεση με πάροχο δεδομένων & τηλεφωνίας.
3. Τήρηση Λογιστηρίου – Εσωτερικός Έλεγχος:
- Αρχική Οργάνωση & στελέχωση λογιστηρίου. Καταχώρηση παραστατικών.
- Υποβολή φορολογικών & μισθολογικών δηλώσεων.
- 24/7 on call service.
- Σύνταξη απαραίτητων γνωστοποιήσεων προς Γ.Ε.ΜΗ., ΕΦΚΑ, Επιθεώρηση Εργασίας κλπ.
- Διεκπεραίωση εξωτερικών εργασιών.
- Μηνιαία αναλυτική παρουσίαση αποτελεσμάτων.
- Φορολογική & οικονομική συμβουλευτική (quarterly pro forma update) ανά τετράμηνο.
- Εσωτερικός έλεγχος. (Quarterly reporting to Franchisor). Ετήσιο tax compliance report.
- Ανάθεση & επίβλεψη εξωτερικού ελέγχου σε ορκωτούς λογιστές & εκτιμητές.
4. Έκδοση άδειας λειτουργίας υγειονομικού ενδιαφέροντος ΚΥΕ:
- Προέλεγχος - αυτοψία καταστήματος με σκοπό την σύνταξη πλήρους τεχνικής περιγραφής πληρότητας κανονισμών (πολεοδομίας - υγειονομικού -πυροσβεστικής - αρχαιολογικής υπηρεσίας κλπ).
- Μελέτη ενεργητικής & παθητικής πυροπροστασίας.
- Βεβαίωση χώρου κύριας χρήσης.
- Τακτοποιήσεις, αλλαγή χρήσης όπου αυτό είναι απαραίτητο.
- Διάγραμμα ροής δια τεχνικής περιγραφής.
- Παρακολούθηση εργασιών & εφαρμογών κατά την κατασκευή.
- Σύνταξη & παράδοση πλήρους φακέλου ΚΥΕ.
- Παρουσία κατά τον υγειονομικό έλεγχο.
5. Λοιπές υπηρεσίες:
H Start You Up μπορεί επίσης να σας καθοδηγήσει σε λειτουργείες όπως ενδεικτικά:
- διαφήμισης
- επίβλεψη της κατασκευής της έδρας της επιχείρησης
- κατασκευή ιστοσελίδας
- graphic Design
Διαβάστε επίσης:
Μπόζος Δημήτρης
Head of Marketing & Business Development @ Start You Up
www.startyouup.gr dimitris@startyouup.gr
+302106411675 +306973790219
ΔΗΛΩΣΗ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ: Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν ιστολόγιο έχουν τύχει επιμελούς επιστημονικής επεξεργασίας, όμως δεν αποτελούν ούτε δύνανται να θεωρηθούν ως νομικές συμβουλές επί συγκεκριμένου ζητήματος. Κατά συνέπεια, ουδεμία ευθύνη φέρουμε έναντι των αναγνωστών του παρόντος σε περίπτωση χρήσης των πληροφοριών αυτών σε νομικά τους ζητήματα. Για οποιοδήποτε νομικό θέμα αντιμετωπίζουν οι αναγνώστες θα πρέπει να απευθύνονται σε κατάλληλους νομικούς συμβούλους. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.